Jsem Facebook certifikovaný specialista

Zaměřuji se na výkonnostní marketing na Facebooku – primárně Facebook ads, ale přesah mám i do jiných výkonnostních disciplín.
Marketingu na Facebooku se věnuji již od roku 2012. Od té doby jsem v účtech klientů vyzkoušel vyšší stovky reklamních kampaní. Školím agentury, jednotlivce i firmy. Přednáším na univerzitách a ve firmách. Kampaně audituji a konzultuji. Na Facebooku pomohu s účinnou a cílenou reklamou i vašemu podnikání!

Marketing na Facebooku je výkonnostní disciplína

Organickými příspěvky v žádném případě neoslovíte všechny své fanoušky. Určitě vám záleží na tom, aby se vaše zpráva doručila těm správným příjemcům. Od toho jsem tady já, specialista na Facebook a výkonnostní marketing, abych nabídl svou pomoc s marketingem na Facebooku. Od roku 2019 jsem certifikovaným Facebook specialistou (o tom jak zkouška probíhala si můžete přečíst zde).

Facebook má o uživatelích mnohem více informací než by se mohlo zdát. Je pak jen na agentuře/specialistovi, jak tyto informace v kombinaci se zákaznickými daty využije. S přesahem na Instagram, Messenger či WhatsApp je Facebook bezesporu gigantem co se možností inzerce týče. Zapomeňte na honbu za počtem fanoušků a lajků v podobě srdíček, kytiček… Facebook reklama vám přinese skutečné obchodní výsledky. Nevěříte?

Co kdyby vám Facebook generoval například tyto mnou dosažené výsledky?

  • Přímé měsíční konverze z Facebooku přinesla 624.000 Kč (měřeno v Google Analytics)
  • Měsíční PNO 5,9 % (předchozí agentura držela dlouhodobě PNO přes 30 %)
  • ROAS 2065 %
  • Obrat z Facebook reklam během jediného dne činil 119.500 Kč (Black Friday)
  • Nárůst obratu z Facebooku oproti předchozímu roku činil 340 %
  • Růst tržeb z Facebooku se každoročně zvyšuje o více jak 20 % (PNO zvýšené jen nepatrně)
  • Realizovaná soutěž přes Messenger oslovila přes 80.000 lidí, měla více než 1.6 tisíc komentářů, 221 sdílení, 685 likes a posbírala do aplikace Messenger přes 2000 kontaktů pro další komunikaci.
  • Měsíc trvající brandová kampaň získala dosah 2,5 mil. a 1,4 mil. interakcí.

U jednoho klienta jsem například od září do října 2019 dosáhl ROAS ze všech kampaní přes 48 s celkovými tržbami přes 2 miliony Kč.kampaň na Facebooku

Chtěli byste na Facebooku dosáhnout také skvělých výsledků?

S čím pomohu

Implementace Facebook pixelu a událostí

Remarketing

Zvýšení konverzí z reklam

Zvýšení povědomí o značce

Zvýšení návštěv kamenné prodejny/podniku

Instalace aplikací

Sběr kontaktů

Nastavení chatbota

Audit a analytika kampaní

Strategie a doporučení pro Facebook a e-mail marketing

Konzultace

Pomoc s nastavením dalších výkonnostních kanálů

S čím nepomohu

Vytváření organických příspěvků

Obsah

Zákaznický servis

SDK a App události

Hodinová sazba práce je 1250 Kč.

Je možné domluvit se na individuálním necenění dle náročnosti projektu (úkolově, individuální cena za projekt, podíl na zisku či success fee).

U konzultací upřednostňuji elektronickou komunikaci (e-mail, skype/hangout).

V případě osobní schůzky činí sazba 4000 Kč + náklady na dopravu.

Reference

Reference klientů Marcel Vacula