O mně

Kdo jsem a co dělám?

Jsem specialista na Facebook reklamu a výkonnostní marketing (především Facebook ads a e-mail marketing) a v tomto oboru se neustále zdokonaluji a posouvám.

Facebook reklamám se věnuji již od roku 2012 a za tu dobu jsem vyzkoušel stovky reklamních kampaní takže vím, co testovat a nastavit, aby reklamy fungovaly jak měly.

Nefunguji na stejném principu jako “tuctové” reklamní agentury, které se snaží klientům prodat kde co s vidinou zisku rychlých peněz. Ke každému zákazníkovi přistupuji individuálně. Zajímám se o klientův obor, vnímání značky zákazníky, spotřebitelské chování, konkurenci a nesnažím se nabízet šablonové řešení pro všechny. Mojí nespornou výhodou jsou znalosti a zkušenosti, které do kampaní přináším. Každý specialista na Facebook reklamu a výkonnostní marketing by se měl opírat o marketing, psychologii a prodejní know how.

Své klienty si pečlivě vybírám. Ne každý business je na Facebooku obchodovatelný a někdy zkrátka nedává obchodní smysl na této platformě inzerovat. Obloukem se vyhýbám pofidérním zakázkám typu “lichva, multilevel, infopodnikání” nebo jiné, které jsou v rozporu s dobrými mravy či by byli problematické z důvodu porušení pravidel inzerce na Facebooku.

Správu Facebook reklam dělám nejen pro Zlín a okolí, ale i pro další města v celé České republice.

Můj příběh

Narodil jsem se v roce 1981 v tehdejším Gottwaldově v česko-kubánské rodině. Se ženou Šárkou vychováváme syna Adama. Ve Zlíně jsem vystudoval Fakultu multimediálních komunikací obor Marketingové komunikace. Mám více než 15. letou praxi v marketingu z velkých korporátních společností např. Tescoma, Baťa, malých a středních firem i z vlastního podnikání. Zkušenosti mám z ecommerce prostředí i z retailu. Hovořím plynule anglicky a částečně i španělsky (česky a slovensky samozřejmě také). Nějakou dobu jsem studoval a pracoval v USA. Mezi mé koníčky patří brazilské jiu jitsu, rád cestuji, sportuji, vařím, zajímám se o marketing a čtu odbornou literaturu. Mezi mé nejoblíbenější autory patří jednoznačně Dan Ariely, Martin Lindstrom, Mark Ritson, Avinash Kaushik ale rád se vracím i k osvědčeným klasikám od Davida Ogilvyho či Philipa Kotlera.

V marketingové branži mě nejvíce zajímá behaviorální psychologie člověka, neuromarketing, interkulturní rozdíly v marketingovém prostředí a výzkum. Z výkonnostních věcí se nejčastěji a také nejraději věnuji právě Facebook reklamě. Hodně jsem se naučil ze školení a webinářů od člověka, kterého považuji za jedničku na Facebook reklamu v ČR Davida Lorincze. Rád si spoustu vedlejších činností souvisejících s přípravou kampaní dělám svépomocí (grafika, content, copy, webovky, aj.) protože mě to baví :). U náročnějších projektů ale na pomoc vždy přizvu ověřeného specialistu v oboru.

Mgr. Marcel Vacula